ליברמן קורא לבעלי העסקים להונות את הציבור: שימו שלט "המקום כשר – ללא תעודה"

אבי רבינא 2 Comment on ליברמן קורא לבעלי העסקים להונות את הציבור: שימו שלט "המקום כשר – ללא תעודה"

שר האוצר ליברמן ממובילי רפורמת הכשרות יחד עם שר הדתות מתן כהנא, חשף היום מה הוא באמת חושב על הכשרות בישראל, וקרא לבעלי המסעדות לשים שלט שהמקום כשר ללא תעודת כשרות. דרעי: "הצעת לעסקים לתלות שלט "אין קורונה – זו שפעת" אתה מנסה להשכיח את המבוכה בהתקפה מכוערת על שומרי הכשרות"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר הרפורמה להרס הכשרות אותה הובילו שר הדתות כהנא ושר האוצר ליברמן, חושף היום (רביעי) שר האוצר ליברמן מה הוא באמת חושב על הכשרות בישראל. בפוסט חגיגי שפרסם מתוך דבריו בכנס לניירות ערך, עודד ליברמן את בעלי המסעדות להונות את הציבור בניגוד לחוק במדינת ישראל.

וכך ליברמן כתב: "הרפורמה בכשרות היא צעד חשוב, בנוסף אני קורא לבעלי העסקים לשים שלט בכניסה 'המקום כשר -ללא תעודה' גם תחסכו הרבה כסף וגם הציבור יאמין לכם".

יו״ר ש״ס ח״כ אריה דרעי תקף בתגובה את שר האוצר אביגדור ליברמן וכתב, "מר ליברמן, אחרי שכמעט הצעת לעסקים לתלות שלט "אין קורונה – זו שפעת" אתה מנסה להשכיח את המבוכה בהתקפה מכוערת על שומרי הכשרות. ‏ההסתה שלך שקופה. תתעסק במצוקת העסקים המשוועים לסיוע, או שתחליף מקצוע", כך דרעי.

יו"ר מפלגת נעם, ח״כ אבי מעוז (הציונות הדתית) שיגר מכתב דחוף ליועמ"ש מנדלבליט בבקשה שיבדוק האם אמירותיו של שר האוצר אביגדור ליברמן פליליות. "דברים אלו הינם לכאורה עבירה על החוק והסתה לעבור על החוק. לאור זאת אני קורא לכבודו לבדוק את הנושא ואם צריך לפתוח בחקירה כנגד שר האוצר בגין כך. אודה לתשובתך הדחופה".

ארגון כושרות הגיב לדבריו נגד החוק של ליברמן וכתב: "בעלי עסקים יקרים, חוק איסור הונאה בכשרות אוסר לכתוב "המקום כשר – ללא תעודה". דעו לכם שמי שעובר על החוק צפוי לקנס. עצוב מאד ששר האוצר ליברמן מטעה את ציבור בעלי העסקים ועצוב יותר שהוא חובט בצרכני הכשרות ועלול להוביל אותם לצרוך אוכל לא כשר ללא פיקוח".

 



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    יותר טוב שיכתוב על שלט: איווט האיום – כאן!

  2. 1

    מנוול נשאר מנוול
    האזרחים צריכים לתלות שלט
    פה לא משלמים מיסים
    כי שר האוצר גנב